יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

פירסום ראשון

שלום לכולם,
קיבלתי החלטה להתחיל לכתוב קצת טיפים מעיניו ומוחו של גנן, לא בטוח שהאג'נדה תדבר אל כולכם אבל אני מעריך שחלקכם תוכלו לדלות קצת מידע שיעזור לכם בענייני נוי, גינון ונוף.
אז קודם כל כמה מילים על עצמי, אני אביגדור גלר בן 40 עוד ממש מעט, בעל לנורית ואבא לירדן אורי ואנה,רוב חיי הבוגרים אני בתחום הגינון ומנהל את "גני אל", לא למדתי את הנושא למעט לימוד עצמי מעמיק, מחיפוש תשובות ופתרונות בספרים ובאינטרנט למצבים שונים ומשונים שפגשתי באין ספור הגינות שתחזקתי ועד פתיחות נפשית ורוחנית לצרכיהם של הצמחים ולימוד עצמי והתאמת העצמי לעולם הצומח.
אני בהחלט מודע לעובדה שככל שנתבע ממני להיות קשוב אל חברי העצים והצמחים כך נחשפתי לבורות שלנו בני האדם ולנזק שאנו גורמים, לא מרוע חלילה, יותר מחוסר מודעות  לעצים ולצמחים שברובם רק רוצים להביא לנו תועלת.
לא חסרות דוגמאות לכך ואני בטוח שכל אחד מכם עמד במצב שהוא נחשף לפגיעה מיותרת בצמח או עץ.
ברשותכם רק אבקש שלא תחשבו שאני סוג של הזוי או תמהוני, מחבק עצים כפייתי או משהו כזה... הכל בסופו של דבר מקבל שם אחד והוא סימביוזה, מערכת גומלין חיובית בין יצור חי אחד ליצור חי אחר, ובתכלס זו הדרך היחידה להסתכל על זה.
אף אחד לא נולד גנן כמו שאף אחד לא נולד מנכ"ל, גם המנכ"ל הוא חיבור של הרבה משתנים, אם לימוד והשכלה ואם התפתחות עצמית שלו כאדם וניסיונות שהוא עבר בחייו תוך שימוש בתכונותיו האישיות וכך בשילוב עם זמן וניסיון נוצר אדם שכשיר לנהל אנשים, וכך גם נוצר הגנן, גם הוא נחשף לכוחות משפיעים חיצוניים ובשילוב עם תכונותיו אישיותו מתעצבת ומשפיעה ישירות על עבודתו ועל הלך מחשבתו.
אז בעולם שלנו ובמציאות של היום הרבה יותר חשוב ומשתלם להיות מנכ"ל אבל גם טוב שיש גננים, כי כמו שכבר כתבתי הכל זו סימביוזה, כמו שהמנכ"ל הטוב יודע לדרוש הוא גם מחויב לדעת להודות ולפרגן וכאן נכנס התפקיד שלי, לנסות במעט שיש לי לעזור לצמחים  ולכם לפתח מערכת יחסים סימביוזית, כזו שאני אלמד אתכם לקבל את המיטב מעולם הצומח בצורה כזו שהצמחים אצלכם בגינה יהיו המאושרים והפוריים ביותר וכל זה בזכות  טיפטיפה יחס ומחשבה על צרכיהם שלהם.

אז בבלוג הבא נלמד על הבסיס של הכל והאמא של כולנו, גם של הצמחים וגם של האדם הלא היא אמא אדמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה