יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

פרסום שני

שלום אנשים יקרים,
אז כמו שהבטחתי היום נתחיל בבסיס, בבסיס הבסיסי של כל יצור חי, האדמה, או אמא אדמה אם יורשה לי.
כמו כל אמא בעולם שעוטפת את עולליה בחום ואהבה ומספקת להם את כל צרכיהםעל מנת שיתפתחו ויגדלו כך גם האדמה מספקת לצמחים ולעצים את כל צרכיהם.
כשמגיע זרע או שתיל אל חיק האדמה היא עוטפת אותו ומספקת לו את הלחות שהוא צריך וגם את החומרים האורגנים והמינרלים שבלעדיהם הוא לא יגדל.
כתוצאה ממגמת התיעוש והמודרניזציה בעולם האדמה נעלמת תחת מעטה גס של בטון, אספלט ומבנים ובמרכזי הערים הגדולות המצב חמור אפילו יותר.
אל תבינו אותי לא נכון, כבישים ומדרכות ומבנים זה חשוב ובלעדיהם חיינו יהיו פחות נוחים. הבעיה היא שגם שטחי האדמה שכן נותרו לא מנוצלים את זה אנחנו חייבים ללמוד לשנות,גם בשבילנו וגם למען הדורות הבאים.
אז בואו ננסה להבין את העניין, פעם לפני שנים רבות הטבע עשה את שלו, זרעים הגיעו אל האדמה, מצמחים ועצים שבעזרת רוח או בעלי חיים או בכל שיטה אחרת ומשם הנביטה נעשתה באופן טבעי והעולם היה פורח ושופע במיני צמחים ועצים ללא מגע יד אדם, העניין הוא שכיום ההסתברות שהזרע יגיע אל שטח אדמה ולא לכביש או לשטח שבקרוב ירמס לגלגליו של שופל הם קלושים וכאן נכנס התפקיד שלי ושלכם, החלק שלנו בסימביוזה שהעולם שלנו כל  כך צריך.
אז  גם  אם נישאר לכם מטר או שניים של אדמה, במקום העבודה או בבית, תסתכלו עליו טוב, אבל באמת טוב, תפעילו את  הלב ולא את בלוטת התירוצים, נכון שזה עצוב...
בעיני זה כמו אמא בלי ילדים, ואתם רגישים, אני בטוח, וכשתתחברו תבינו שלכסות את שטח האדמה שנותר בדשא סינטטי או בטוף זה רחוק מלהיות הדבר הנכון.
תנו לאדמה את מה שהיא כל כך משוועת לו, קצת זרעים, קצת פרחים ושיחים ואולי עץ קטן רק כדי שהיא תוכל לממש את אהבתה ואתם..אתם רק תרויחו!
אז בנתיים עד הפעם הבאה תנסו לפתוח עיניים ולזהות את שטחי האדמה שבמעט עזרה ממכם יהיו פורחים ושמחים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה